VoiceWake Lite

 

نرم افزار VoiceWake Lite مخصوص افرادی است که سیستم عامل گوشیشان را به ویندوز فون ۸٫۱ ارتقا داده اند و کرتانا را نیز فعال کرده اند. این برنامه تنها یک هدف دارد روشن کردن کامپیوتر و یا لپ تاپ شما از راه دور !

این برنامه فقط در صورتی کار می کند که کامپیوتر شما و یا به عبارت دقیق تر سخت افزار کارت شبکه شما از Wake On LAN  پشتیبانی کند که اکثرا پشتیبانی می کند. برای اینکه مطمئن شوید که سیستم شما از آن پشتیبانی می کند کافیست به Device Manager کامپیوتر بروید و بر روی درایور کارت شبکه کلیک راست کرده و Properties را انتخاب کنید.

Wake-On-LAN1

مطابق تصویر زیر به تب Advanced بروید و ببینید آیا عبارت Wake On Magic pocket را می بینید یا خیر ؟ اگر این عبارت وجود دارد پس سیستم شما از آن پشتیبانی می کند.

 

Wake-On-LAN

عد از اینکه مطمئن شدید سیستم شما از این قابلیت پشتیبانی می کند ادامه مطلب را بخوانید.

کار با برنامه VoiceWake Lite بسیار ساده است. شما فقط کافیست این برنامه را دانلود کنید و تنظیمات لازم را مانند تنظیم IP کامپیوتر و مک آدرس انجام دهید تا بتوانید با یک دستور ساده به صورت زیر از کرتانا بخواهید که کامپیوتر شما را روشن کند :

[Cortana wake [computername

دانلود برنامه VoiceWake Lite برای ویندوزفون

پیشنهاد سیاره پی دی اِی corner

5,001 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 5
Loading...

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه