My Notes

 

این روزها برای فرار از فراموشی وظایف و به یاد آوری رویدادهای خاص، همه یادداشت می نویسیم. اپ ‌های یادداشت برداری همیشه در بین محبوب ترین ‌ها بوده اند و مورد استقبال کاربران قرار گرفته‌ اند. برنامه My Notes نیز از این قاعده مستثنا نیست و یکی از محبوب ‌ترین اپلیکیشن‌ های یادداشت برداری ویندوزفون است. وجه تمایز این اپلیکیشن با بقیه، امکانات متنوعش است که آن را در سطح بالاتری قرار داده و کاربران زیادی را جذبش کرده.

با استفاده از این اپ می ‌توانید به تعداد دلخواه یادداشت ایجاد کنید، برای آنها روز شمار بگذارید و به راحتی آنها را در سرویس OneDrive مایکروسافت ذخیره کنید. اگر مایل نیستید که هر کسی به یادداشت ‌های شما دسترسی داشته باشد، می‌توانید برای آنها رمز عبور تعریف کنید و یا با انتخاب کاشی‌ های زنده، یادداشت ‌های خود را به شکل پویا به صفحه اصلی تلفن انتقال دهید. در نظر داشته باشید که در این برنامه یادداشت ‌ها به صورت اتوماتیک ذخیره می ‌شوند و نباید نگران از دست رفتن شان باشید.

همچنین طراحی ساده و سبک این اپلیکیشن باعث شده که منابع سخت ‌افزاری اشغال نشوند و کار با آن بسیار ساده باشد. یادداشت ‌های موجود در این برنامه را می توانید (با کپی کردن) در شبکه ‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید و یا برای هر یادداشت یادآور مخصوص تعیین کنید تا زمانی که وظیفه ای (تسکی) از زمان موعود خود گذشت، به شما یاد آوری شود.

My-Notes-1

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه