Photo Lock Pro

یکی دیگر از اپهای محبوب برای حفاظت از تصاویر و ویدیوها در فروشگاه ویندوز فون، Photo Lock Pro است. با کمک این برنامه ۱ دلاری می ‌توانید به راحتی برای تصاویر و ویدیوهای خود رمز عبور تعریف کنید تا کسی نتواند به فایل‌ های شما دسترسی یابد.

نکته جالب در این اپ، وجود بخشی است که در آن می ‌توانید با رسم الگوهای خطی مشخص، تلفن خود را از حالت قفل خارج کنید. البته این قابلیت با توجه به محدودیت‌ های پلتفرم، دارای ظاهر جالبی نیست و نباید انتظار پترن هایی شبیه پلتفرم اندروید را داشته باشید.

از مزیت های جالب توجه در این برنامه می توان به امکان نمایش تصاویر وارد شده به شکل SlideShow، قرار دادن تصاویر در چند آلبوم متفاوت، اضافه و حذف کردن چندین آلبوم، امکان بازیابی رمز عبور فراموش شده، و قابلیت تعریف تصویر برای یک حساب کاربری به خصوص اشاره کرد.

اگر امکان خرید از فروشگاه مایکروسافت را دارید و محافظت از تصاویر و فایل‌ های شخصی برای تان اهمیت ویژه دارد، خرید این اپلیکیشن توصیه می ‌شود.

دانلود برنامه Photo Lock Pro برای ویندوزفون

پیشنهاد سیاره پی دی اِی corner

5,001 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 5
Loading...

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه