این برنامه یک مرجع کامل معرفی سازهای موسیقی می باشد به همراه عکس آنها و توضیحاتی چون :

– پیشینه تاریخی

– اجزای تشکیل دهنده

– دامنه صدای ساز

– چگونگی نواختن

– طریقه کوک

– جنس

– و ….

کلیه سازهای موسیقی در این اپلیکیشن طبقه بندی شده اند و به راحتی ساز مورد نظر قابل یافتن است دوستان قیمت نسبتا بالای این اپلیکیشن به دلیل زحمت بسیار زیاد و وقت زیادی است که صرف ساخت و گرد آوری اطلاعات شده است .

به قول دوستی پولی که برای خواندن یک کتاب پرداخت می گردد به مراتب کمتر از هزینه ای است که بابت نخواندن آن در آینده پرداخت خواهد شد . از آنجایی که آشنایی بیشتر با سازهای موسیقی در کشورمان بین جوانان مورد توجه و علاقه قرار گرفته ، بر آن شدیم این اپلیکیشن را بسازیم تا در هر جایی و در هر زمانی بتوانید بر آگاهی خود در زمینه موسیقی بیافزایید . این اپلیکیشن برای هنرجویان موسیقی یا دانشجویان رشته موسیقی و همچنین کلیه افراد علاقه مند به آشنایی با سازهای موسیقی مرجعی بسیار مفید و همیشه همراه خواهد بود .

امید است که مورد توجه و استفاده دوستان قرار بگیرد. دوستانی که اپلیکیشنهای محبوب ما را در مارکت اندروید دیده اند منتظر ورژن ios آنها باشند .

* هشدار : کلیه حقوق این اپلیکیشن مربوط به شخص بنده مسیح وحیدا می باشد و هرگونه کپی برداری ، فروش و نشر آن به هر صورت ، بدون اجازه سازنده برنامه پیگرد قانونی خواهد داشت *

 

sibche

تغییرات نسخه ی جدید

ویژگی های نسخه مود

ساز شناسی saz shenasi آیفون آیپد آیپاد

پیشنهاد سیاره پی دی اِی corner

5,001 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 5
Loading...

    دیگر فایل های دانلود

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه