TurnMe Panorama

 

تصویر عریض یا پانوراما (Panorama) امکان نسبتاً جدیدیست که جای خود را در هنر عکاسی و در سال های اخیر در عکاسی موبایل باز کرده است. ویندوزفون نیز از بقیه سیستم عامل ها عقب نمانده و نرم افزار های متعددی در استور برای گرفتن این تصاویر عرضه شده است. اما نقص اصلی که همیشه در این روش تصویربرداری وجود داشته، نحوه نمایش تصاویر پانوراما است، که پاسخگوی هدف این تصاویر، که نمایش زاویه بازتر و ارائه یک نمای واقعی از منظره است، نمی باشد.

نرم افزار TurnMe Panorama به گوشی ویندوزفونی شما این امکان را می دهد تا از تصاویر پانورامای عادی، یک محیط نیمه سه بعدی ایجاد کند. به عبارت دیگر این نرم افزار با بهره گرفتن از سنسور های حرکتی، این تصور را ایجاد می کند که شما از یک پنجره (صفحه نمایش گوشی) در حال نگاه کردن به منظره مورد نظر خود هستید.

در نظر داشته باشید که این نرم افزار توانایی ایجاد تصاویر پانوراما را ندارد و فقط به عنوان یک نمایشگر عمل می کند.

کار با TurnMe Panorama بسیار آسان است، کافیست پس از ورود به برنامه، تصویر پانورامایی که با گوشی گرفته اید یا دانلود کرده اید را از بخش Select Image انتخاب کنید.

 

نکته:

  • برای کسب نتیجه طبیعی تر از پانورامای ۳۶۰ درجه استفاده کنید.
  • استفاده از این نرم افزار در تاریکی مطلق می تواند تجربه شگفت انگیزی برای شما باشد!!

 

دانلود برنامه TurnMe Panorama برای ویندوزفون

پیشنهاد سیاره پی دی اِی corner

5,001 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 5
Loading...

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه