Face Swap

 

آیا تا بحال به این فکر کرده اید که ای کاش چهره بنده مانند چهره فلان شخص بود ؟ شما با این برنامه حداقل در عکس ها می توانید به این خواسته خود برسید.

برنامه Face Swap به سادگی این امکان را به شما می دهد که چهره افراد درون یک عکس را با یکدیگر جابجا کنید و افکت های خنده داری بر روی آنها اعمال کنید. شما هم می توانید عکس مورد نظر را مستقیما با دوربین بگیرید و به برنامه بدهید و یا از عکس های درون گالری استفاده کنید.

پس از معرفی عکس به نرم افزار Face Swap کافیست گوشی را تکان داده تا سحر و جادوی این برنامه را ببینید. با تکان دادن گوشی چهره ها خود به خود تعویض می شوند. پس از اینکه عکس را ساختید می توانید آن را ذخیره کنید و یا در شبکه های اجتماعی همچون فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارید.

دقت کنید در این برنامه تشخیص چهره به صورت اتوماتیک انجام می شود و نمی توانید به صورت دستی چهره را انتخاب کنید. بنابراین سعی کنید عکس هایی انتخاب کنید که چهره به صورت شفاف مشخص باشد و رو به دوربین باشد تا نرم افزار به درستی عمل کند.

این برنامه رایگان است و شما می توانید آن را از استور دانلود کنید.

دانلود برنامه Face Swap برای ویندوزفون

پیشنهاد سیاره پی دی اِی corner

5,001 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 5
Loading...

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه