Viber

 

اپلیکیشن های ارتباطی از جمله داغ ترین برنامه هایی محسوب می شوند که کاربران به دنبال آن ها می گردند. این برنامه ها با فراهم کردن امکان برقراری ارتباط از طریق اینترنت برای کاربران، هزینه های مخابراتی آن ها را به شدت کاهش می دهند و محیطی جذاب را برای اختلاط کردن به وجود می آورند.

وایبر نیز از جمله همین اپلیکیشن ها محسوب می شود. با وایبر می توانید از طریق اینترنت و به رایگان با دوستان خود تلفنی صحبت کنید و حتی به صورت متنی، احساسات خود را منتقل نمایید. برای برقراری ارتباط تنها کافیست دوست شما با شماره تلفن خود در وایبر ثبت نام کرده باشد، در این صورت تنها با وارد کردن شمار در وایبر می توانید به دوست خود دسترسی داشته باشید.

 

وایبر برای اینکه نسبت به اپلیکیشن های مشابه دیگر برتری داشته باشد، قابیلت های جالبی را در خود جای داده است. این اپلیکیشن از Sticker های بسیار متنوعی برخوردار است. استیکر ها در واقع علائمی گرافیکی هستند که در انتقال احساسات به کمک شما می آیند. اگر میخواهید بامزه باشید، عصبانیت خود را نشان دهید و یا عاشقانه رفتار کنید، این استیکر ها تاثیر بسیاری را بر روی مخاطبتان خواهند گذاشت.

علاوه بر استیکر ها با وایبر می توان نسبت به ارسال عکس و ویدیو نیز اقدام کرد. شما حتی می توانید بر روی صفحه با انگشت خود نقاشی کنید و طرحی که کشیده اید را برای مخاطبتان ارسال نمایید.

وایبر علاوه بر اپلیکیشن موبایل، از نسخه تحت ویندوز و مک نیز برخوردار است که علاقه مندان در صورت تمایل می توانند آن ها را دانلود نمایند و از طریق کامپیوتر با موبایل دوستانشان در تماس باشند.

دانلود برنامه وایبر Viber برای ویندوزفون

پیشنهاد سیاره پی دی اِی corner

5,001 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 5
Loading...

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه