Building Tower

 

بازی های خاطره انگیز زیادی در استور ویندوزفون دیده می شود که شاید با امدن بازی های مدرن امروزی ، جایی در گوشی های جدید ما نداشته باشند ! اما گذر از کوچه خاطرات می تواند دلنشین باشد !

یکی از این بازی ها که در سیستم عامل سیمبین و جاوا کاربران زیادی داشت ، Building Tower بود!

اگر یادتان باشد، در این بازیباید خانه ها و بلوک های ساختمانی را با کمترین اشکالی به روی هم بپیچینید! و با حفظ تعادل ساختمان ، آن را مرتفع  و بلندتر کنید تا بلوک اخر ! شما باید بلوک های ساختمانی که با طناب اویزان هستند را در موقعیتی مناسب رها کنید تا آسمان خراشتان کج و کوله در نیاید.

 

این بازی در دو مرحله رقم می خورد:

1- قسمت سریع یا Game Quick  که شما برج های خود را فقط می سازید و تعداد طبقات و تعداد مردمی که در ان جا گرفته اند را در قسمت نوار پایین می بینید و همینطور آسمان خراشتان را بلند تر می کنید

2 -و قسمت Build city یا ساخت شهر، که شما با ساخت برج های مختلف ، به ساخت یک شهر پررونق که هدف بازیتان می باشد نزدیکتر می شوید! با افزایش جمعیت مراحل جدید و ساختمان های جدیدی برای شما از حالت قفل در می آیند !

شما در این بازی با مهارت خود بلندترین برج ها را خواهید ساخت و از مهارت خود لذت می برید!
رکوردهای خود را با ما در میان بگذارید

دانلود بازی Building Tower برای ویندوزفون

پیشنهاد سیاره پی دی اِی corner

5,001 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 5
Loading...

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه