آپدیت شده به ورژن ۱٫۲٫۰ :

  • اضافه شدن حالت بازی شکار وال و امکان جمع آوری آیتم های ویژه
  • اضافه شدن ۲ کشتی و ۶ رئیس پایانی
  • اضافه شدن چندین ماموریت و محیط بازی

 

بله، همان‌طور که می‌دانید پس از عرضه‌ی دو بازی فوق‌العاده‌ی Assassin’s Creed III و Assassin’s Creed IV: Black Flag و تمرکز بازی بر قسمت نبردهای دریایی و همچنین استقبال بازیبازها، یوبی‌سافت تصمیم گرفت نسخه‌ای از این عنوان بسیار محبوب را که هسته‌ی اصلی گیم‌پلی آن مبارزات دریایی است را برای تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند نیز عرضه کند.

در واقع در این بازی شما در نقش کاپیتان کشتی دزدان دریایی (Alonzo Batilla) قرار خواهید گرفت و باید برای به دست آوردن گنجینه‌های ارزشمند و همچنین سلطه بر کارائیب، دشمنان و کشتی‌های دیگر را نابود کنید. یکی از نکات جالب بازی وجود شخصیت‌های (دزدان دریایی) مختلفی از دیگر بازی‌های یوبی‌سافت نظیر Assassin’s Creed IV: Black Flag در این بازی می‌باشد. به گفته‌ی سازندگان، این بازی از یک موتور گرافیکی ۳بعدی جدیدی استفاده می‌کند که به طور ویژه برای تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند ساخته شده و به همین دلیل گرافیک بازی بسیار خوب از کار درآمده است.

توجه:این بازی با آیفون و آیپاد تاچ نسل ۳ و ۴ و همچنین آیپد ۱ سازگاری ندارد.

تغییرات نسخه ی جدید

ویژگی های نسخه مود

دانلود بازی Assassin’s Creed Pirates برای آیفون ، آیپاد تاچ و آیپد

پیشنهاد سیاره پی دی اِی corner

5,001 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 5
Loading...

    دیگر فایل های دانلود

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه