رمزنگهدار نسخه ۲.۰ در این نسخه تغییرات ظاهری بسیاری اعمال شده تا شما عزیزان تجربه‌ی روانتر و راحتتری در استفاده از این برنامه داشته باشید.

همچنین این نسخه قابلیت اجرا روی آیپد را نیز داراست.

نقص‌های کوچکی که در نسخه‌ی پیشین وجود داشت حل گشته و اکنون آیتم‌های بیشتری برای ذخیره‌ی اطلاعات وجود دارند. نظرات تمام شما به پیشرفت این برنامه کمک بسیاری کرد.

رمز نگهدار یک برنامه ساده و کاربردی است که امکان ذخیره کردن تمام رمزهای شما را در یک مکان امن فراهم می کند.

رمز نگهدار از ساختار پیشرفته رمزنگاری داده ها برای ذخیره سازی اطلاعات روی دستگاه شما استفاده می‌کند بدون آنکه دیگر نگران این باشید که ممکن است کسی به رمزهای شما دسترسی داشته باشد.

برخلاف بیشتر برنامه‌های مشابه، رمز نگهدار هرگز اطلاعات شما را به سرورهای اینترنتی که به راحتی امکان هک شدنشان وجود دارد ارسال نخواهد کرد.

اینها رمزهای مهم شما هستند و نیازی نیست کس دیگری از آنها با خبر باشد. حتی اگر بر اثر اتفاق دستگاه شما سرقت و یا مفقود شد، تمام داده‌های شما به لطف رمزنگاری پیشرفته امن خواهند ماند.

این برنامه از ساختار کدگذاری AES256 برای کدکردن داده‌ها استفاده می‌کند و کلید این کد گذاری به صورت یک واژه‌ی منحصر به فرد برای هر دستگاه در اولین اجرا ساخته می‌شود.

از این رو حتی اگر فایل‌های کدگذاری شده به دست کس دیگری بی‌افتد بازهم هرگز امکان دسترسی به اطلاعات شما را نخواهند داشت.

تغییرات نسخه ی جدید

ویژگی های نسخه مود

برنامه رمز نگهدار OnePass آيفون آيپد آيپاد

پیشنهاد سیاره پی دی اِی corner

5,001 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 5
Loading...

    دیگر فایل های دانلود

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه