Runtastic Pro

 

برای بسیاری خریداران تلفن های هوشمند، به خصوص آنهایی که به صورت حرفه‌ای ورزش انجام می دهند، نصب اپهای ورزشی برای کنترل فعالیت ‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از همین رو وجود یک برنامه جامع و کاربردی، بسیاری از نیازهای شان را پوشش می دهد تا دیگر دغدغه ای بابت کنترل فعالیت های خود نداشته باشند.

Runtastic یکی از آن اپلیکیشن ها است که طرفداران زیادی دارد و امکانات فراوانش باعث شده که بتوانید تمامی فعالیت ‌های ورزشی خود را به آن منتقل کنید. اپلیکیشن دارای دو بخش فعالیت ‌های بیرون از خانه (پیاده روی، دوندگی، دوچرخه سواری و غیره) و فعالیت ‌های داخل خانه نظیر (بدنسازی و کار با تردمیل) است.

Runtastic با کمک GPS اطلاعاتی نظیر مسافت، مدت زمان، کالری سوزانده شده، سرعت و سایر متغیرهای مرتبط با فعالیت ورزشی را نشان می‌ دهد. همچنین می ‌توانید مسیر حرکتی خود را روی نقشه مشخص کنید تا در طول فعالیت ورزشی مسیر ها را نشان دهد. علاوه بر اینها دیدن فعالیت ‌ها در بخش تاریخچه اپلیکیشن ممکن است و می توان تمام فعالیت‌ ها را در شبکه‌ های اجتماعی با دوستان به اشتراک گذارد.

از دیگر مزیت‌های جالب توجه این برنامه نیز می توان به طراحی مناسب و رایگان بودن آن اشاره کرد. در نظر داشته باشید که این اپلیکیشن نسخه حرفه ای هم دارد که برای استفاده از امکانات آن، باید حدود ۵ دلار بپردازید.

دانلود برنامه Runtastic pro برای ویندوزفون

پیشنهاد سیاره پی دی اِی corner

5,001 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 5
Loading...

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه