LINE

 

 

با ظهور اپهای پیغام رسان (وایبر، وی‌ چت، واتس اپ) در سال های اخیر، بسیاری از کاربران به جای استفاده از SMS و MMS و یا تماس صوتی بر بستر شبکه‌ های مخابراتی (GSM)، ترجیح می دهند برای تماس های خود از این برنامه ها استفاده کنند. یکی از مزیت های بزرگ این اپها رایگان بودن شان است؛ کاربر ابتدای هر ماه اینترنت خود را شارژ می کند و بعد بی دغدغه از این خدمات ارتباطی استفاده می کند.

برنامه Line یک پیغام رسان تلفن های هوشمند است که به گفته سازنده اش بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر دارد. در این اپلیکیشن می‌ توانید با دوستان خود به صورت رایگان صحبت کنید (به شرطی که آنها هم عضو لاین باشند) و یا به صورت متنی با هم چت داشته باشید. یکی از جذابیت های ارتباط متنی در این نوع برنامه ها، وجود استیکر (شکلک) ها است که با تنوع زیاد، افراد را بسیار سرگرم می کنند و به ارتباطات حس صمیمانه تری می دهند.

مکانیزم کاری این اپها، بر اساس شماره موبایل است. مثلا وقتی Line را نصب کردید، شروع به جستجو در بین شماره های دفترچه تلفن تان می کند و از بین شان آنهایی را که عضو سرویس شده اند در بین مخاطبین لاین قرار می دهد.

یکی دیگر از مزیت های لاین، وجود نسخه دسکتاپ آن است. اگر از کاربران ویندوز ۸ یا ۸.۱ باشید، می توانید نرم افزار لاین را از فروشگاه ویندوز به صورت رایگان دریافت کنید تا علاوه بر موبایل، از طریق کامپیوتر شخصی خود هم با دوستان در ارتباط باشید.

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه