What time is it

 

با ورود کورتانا به ویندوزفون قدرت مانور ما ویندوزفونی ها از همیشه بیشتر شد. اما انگار نوآوری های کورتانا تمامی ندارد.

اگر شما هم سیستم خود را به ویندوزفون ۸٫۱ ارتقا داده باشید حتما با آموزش های قبلی کورتانا را فعال کرده اید. حالا اگر کورتانا را در گوشی ویندوزفونتان دارید سعی کنید ساعت را از او بپرسید. مثلا بگویید : What time is it می بینید که کورتانا به جای جواب شما را به صفحات وب ارجاع می دهد. پس چاره چیست؟

همین حالا برنامه What time is it را که حجمی کمتر از ۱ مگابایت دارد نصب کنید تا از نتیجه کار شگفت زده شوید. این برنامه رایگان است. وقتی برنامه را باز می کنید ساعت محلی شما به همراه تاریخ نمایش داده می شود.

 

نکته اساسی : حالا برای اینکه ساعت را از کورتانا بشنوید باید ابتدای دستورتان کلمه Clock را بیاورید. مثلا برای پرسیدن ساعت بگویید : Clock What time is it کورتانا در جواب می گوید Let me look و بعد از باز کردن برنامه ساعت را با صدای کورتانا می شنوید. یا اگر بگویید : Clock What date is it کورتانا تاریخ دقیق را به شما می گوید و این روند بسیار ساده و سریع انجام می شود.

 

 

ساعت را از کورتانا بپرسید برای ویندوزفون

پیشنهاد سیاره پی دی اِی corner

5,001 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 5
Loading...

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه