واتس اپ بیزینس شما را قادر می سازد تا در WhatsApp حضور تجارتی داشته باشید، با مشتریان خود ارتباط داشته باشید، و تجارت خود را گسترش دهید.

‏اگر شما شماره های شخصی و تجاری جدا دارید، می توانید WhatsApp Business و WhatsApp Messenger را روی یک تلفن همراه نصب کنید و با شماره های مختلف ثبت نام کنید.

‏به علاوه ی امکانات قبلی، واتس اپ بیزینس دارای این قابلیت ها می باشد:

  • پروفایل تجاری: برای بیزینس خود یک پروفایل بسازید تا به مشتریان خود اطلاعات ارزشمندی ارائه دهید – مانند وب سایت، موقعیت مکانی، اطلاعات خود.
  • ‏ابزار پیام رسانی تجاری: با استفاده از پیام های Away مشخص کنید که شما امکان پاسخگویی به مشتریان خود را ندارید.
  • ‏پشتیبانی از خطوط زمینی یا تلفن ثابت: شما می توانید با یک خط زمینی یا تلفن ثابت ازواتس اپ بیزینس و مشتریان شما می توانند به آن شماره به شما پیام دهند. هنگام ثبت نام، گزینه ی ‘Call me’ را انتخاب کنید تا کد را به وسیله ی تماس تلفنی دریافت کنید.
  • ‏اجرای WhatsApp Messenger و WhatsApp Business: شما می توانید هر دو نرم افزار را در یک تلفن همراه اجرا کنید، اما هر نرم افزار باید شماره ی جدا از یکدیگر داشته باشد(شماره ها یکی نباشند).

 

‏WhatsApp Web: شما می توانید به صورت مستقیم از طریق مرورگر خود به مشتریان خود پاسخ دهید.

واتس اپ بیزینس از روی WhatsApp Messenger ساخته شده و دارای همه ی قابلیت های آن می باشد، مانند ارسال پیام های چندرسانه ای، تماس رایگان*، پیام رسانی جهانی رایگان*، چت گروهی، پیام های آفلاین، و بیشتر.

‏نکته: هنگامی که یک مرتبه چت های خود را از WhatsApp Messenger به WhatsApp Business بازگردانی کنید، دیگر نمی توانید آن ها را به WhatsApp Messenger بازگردانی کنید. اگر می خواهید آن ها را برگردانید، ما پیشنهاد می کنیم قبل از شروع استفاده از واتس اپ بیزینس، پشتیبان های واتس اپ مسنجر را از روی تلفن همراه خود به کامپیوتر خود کپی کنید.

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه