دانلود نسخه جدید واتساپ اندروید

WhatsApp Messenger Android

دانلود واتساپ برای اندروید مسنجر واتساپ – WhatsApp Messenger به عنوان یکی از قدرتمندترین و بهترین مسنجرهای اندروید شناخته می شود که امکان برقراری ارتباط را به صورت رایگان برای کاربران فراهم می کند. در واتس اپ، قابلیت برقراری تماس های صوتی نیز گنجانده شده است که با استفاده از آن امکان برقرارس تماس با کیفیت بالا را خواهید داشت.

ویژگی های واتساپ اندروید

  • رایگان بودن و بدون هیچ گونه هزینه برای کاربران
  • قابلیت ارسال کردن فایل های مختلف مانند ویدئو، تصویر و فایل صوتی
  • انجام گفتوگوی گروهی با کاربران دیگری که واتس اپ دارند
  • عدم نیاز به وارد کردن نام کاربری و رمز ورود
  • در دسترس بودن کاربران برای مخاطبین به صورت همیشگی
  • قابلیت استفاده از مخاطبین گوشی بدون نیاز به انتقال آنها
  • ارسال پیغام برای کاربرانی که در حالت آفلاین هستند
  • قابلیت انتخاب تصویر زمینه دلخواه برای صفحه چت
  • سفارشی سازی صداهای اطلاع رسانی برنامه
  • قابلیت استفاده از برنامه در حالت افقی و عمودی

 

دانلود واتساپ برای اندروید (آپدیت جدید)

کاربران بسیار زیادی هستند که این روزها گوشی هوشمند خود را تنها جهت استفاده از برنامه های مسنجر خریداری می کنند. برنامه های مسنجر مختلف مانند وایبر، لاین، تانگو، تلگرام و … در روزهای اخیر محبوبیت بسیار زیادی به دست آورده اند و توانسته اند به عضو بی چون و چرای گوشی های هوشمند تبدیل شوند. در این میان، یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین مسنجرهایی که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است، برنامه واتس اپ می باشد که امکان برقراری ارتباط را به کاربران می دهد.

واتساپ سریع و رایگان

برای این که بتوانید از برنامه واتس آپ استفاده کنید، تنها یک ارتباط اینترنت کافی است. با متصل کردن گوشی خود به اتصال اینترنت می توانید اقدام به ارسال پیامک های متنی به صورت رایگان برای دوستان خود بنمایید. واتس اپ هیچ هزینه ای برای کاربران ندارد و تنها هزینه بسیار ناچیزی از اینترنت برای شما محاسبه می شود.

ارسال فایل و شکلک های مختلف

در WhatsApp اپ شکلک های اختصاصی گنجانده شده است که شما می توانید از آنها در هنگام چت کردن ، استفاده کرده و آنها را برای دوستان خود ارسال کنید. قابلیت ارسال فایل های مختلف مانند تصویر، فیلم، موسیقی و … نیز برای کاربران فراهم شده است و شما می توانید اقدام به ارسال انواع فایل های مختلف در هنگام چت نمایید.

در واتساپ امکان ایجاد گروه و دعوت کردن دوستان را خواهید داشت و شما می توانید با دعوت دوستان خود به گروه ساخته شده، با تمام آنها به صحبت کردن بپردازید و همه آنهایی که به گروه دعوت شده اند، امکان مشاهده پیام هایی که شما ارسال می کنید را خواهند داشت. دانلود واتساپ برای اندروید

بعد از این که برنامه WhatsApp Messenger را نصب کنید، مخاطب هایی که در دفتر تلفن گوشی شما قرار دارند و از این برنامه استفاده می کنند، به صورت اتوماتیک در داخل واتس اپ به شما نمایش داده می شوند که می توانید با آنها به صحبت بپردازید.

تماس صوتی و تصویری در واتس آپ

در نسخه جدیدی که از واتساپ عرضه شده است، امکان برقراری تماس به صورت تصویری نیز اضافه شده است. به این ترتیب شما می توانید با کیفیت بالایی اقدام به برقراری تماس های صوتی بنمایید و با دوستان خود صحبت کنید. برای دانلود آخرین نسخه نرم افزار محبوب واتس اپ – WhatsApp Messenger می توانید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

امنیت فوق العاده بالا

واتس اپ نیز مانند تلگرام یکی از امن ترین مسنجر های دنیاست و در دنیا کاربران بسیار زیادی دارد. امنیت این مسنجر به قدری بالاست که در برخی دولت ها استفاده از آن ممنوع شده است!

تغییرات نسخه ی جدید

  • Updates to message reactions including the ability to react with any emoji plus additional improvements and fixes
  • Increased the group participant limit to 512.
  • Increased max file size limit to 2GB.
  • On group calls, you can mute others or message them by long pressing on their tile.

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه