نرم افزار مسنجر وایبر Viber Messenger

با بیش از ۵۰۰ میلیون دانلود از گوگل پلی
امکان برقراری تماس صوتی و تصویری
نسخه معمولی + نسخه X86

نسخه پچ شده

همانطور که می دانید پیش از عرضه گوشی های هوشمند و به ویژه نرم افزارهای ارتباطی، کاربران بیشتر از اس ام اس استفاده می کردند که به طبع هزینه های زیادی برایشان داشت. اما همین که نرم افزارهای ارتباطی مانند ویچت با به عرصه گذاشتند، کم کم اس ام اس رنگ باخت و کاربران به سمت استفاده از این مسنجرها رفتند تا برای صحبت کردن با دوستان خود از آنها استفاده کنند. در ابتدا نرم افزارهای ارتباطی تنها امکان ارسال اس ام اس را فراهم کرده بودند اما کم کم امکان تماس های صوتی و تصویری نیز به آنها افزوده شد. همین امکانات کافی بود تا حتی کاربرانی که به این دسته از نرم افزارها توجهی نداشتند، به سمت آنها کشیده شوند و اقدام به نصب نرم افزارهای ارتباطی مانند وایبر، ویچت، تلگرام، لاین و … بر روی گوشی خود نمایند.

ویژگی های وایبر 

  • برقراری ارتباط میان کاربران با استفاده از دیوایس های مختلف
  • ارسال کردن پیامک به صورت رایگان از طریق بستر اینترنت
  • دارای امکان برقراری تماس های صوتی با کیفیت بسیار بالا
  • برقراری تماس های تصویری با کیفیت بالا و وضوح بسیار عالی
  • امکان ارسال کردن تصویر و فایل های مختلف در صفحه چت
  • ارسال موقعیت جغرافیایی خود در حالت پیامک (مشاهده در نقشه گوگل)
  • دارای استیکر های بسیار زیبا برای ارسال کردن در هنگام چت

 

معرفی منسجر وایبر اندروید

در ابتدا که مسنجر ویچت عرضه شده بود استقبال از آن بسیار بالا بود و افراد مختلفی اقدام به نصب این مسنجر قدرتمند بر روی گوشی خود کردند. اما با مشکلاتی که برای این مسنجر پیش آمد کم کم کاربران ویچت به سمت مسنجرهای دیگر روی آوردند. یکی از مسنجرهایی که در آن زمان بعد از ویچت با استقبال خوبی همراه شد و کماکان طرفدارهای خود را نیز دارد، مسنجر Viber می باشد؛ مسنجر قدرتمندی که تمام ابزارها برای کامل بودن یک برنامه ارتباطی را داراست.

Viber در حال حاضر به عنوان یکی از محبوب ترین مسنجرها در سایت پلی استور شناخته می شود. مسنجر قدرتمندی که با استفاده از آن امکان ارسال پیامک به صورت رایگان و برقراری تماس های صوتی و تصویری را خواهید داشت. با استفاده از این مسنجر (با کسانی که دارای وایبر بر روی گوشی همراه یا کامپیوتر خود هستند) می توانید در ارتباط باشید و برایشان پیامک و استیکرهای جذاب ارسال کنید. مسنجر وایبر، امکان برقراری تماس های صوتی با کیفیت بالا و تماس های تصویری با وضوح بالا را می دهد. طراحی این مسنجر به گونه ای انجام شده است که می توانید سریعا با آن ارتباط برقرار کرده و بخش های مختلف آن را به سادگی فرا بگیرید. در وایبر قابلیت شرکت در گروه های ساخته شده را خواهید داشت و می توانید با تعداد بسیار زیادی از افراد به صورت هم زمان در ارتباط باشید.

توجه داشته باشید که در مسنجر Viber امکان برقراری ارتباط با افرادی که از دیوایس های مختلف برای استفاده از مسنجر وایبر استفاده می کنند را خواهید داشت. یعنی شما قادر خواهید بود تا با افرادی که از آیفون، مک بوک، ویندوز، گوشی همراه و … برای استفاده از Viber استفاده می کنند، در ارتباط باشید و هیچ محدودیتی در این مورد نخواهید داشت.

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه