WindUp

 

قطعا محافظت از اسناد و مدارک برای هر شخصی اهمیت بسیاری دارد. شما می خواهید با یک یا چند نفر از دوستان خود به صورت آنلاین در ارتباط باشید. ممکن است حین این ارتباط برخی اسناد و مدارک یا برخی تصاویر یا فایل صوتی و تصویری بین شما و آن ها ردّ و بدل شود. گاها نگران این موضوعیم که از اطلاعاتمان سوء استفاده نشود. حالا با این برنامه خیالمان از این بابت راحت خواهد بود. چون شما به کمک این اپلیکیشن می توانید برای رسانه آپلود شده محدودیت زمانی یا محدودیت بازدید ایجاد نمایید.

winphone-1

کار با این برنامه ساده است. در بدو ورود باید با اکانت مایکروسافت خودتان وارد برنامه شوید. پس از ورود برای ایجاد یک ارتباط باید دکمه مثبت را تپ کنید. حالا باید یک عنوان برای این مبحث جدید انتخاب کنید و مخاطب خود را از بین مخاطبان دفترچه تلفن انتخاب نمایید. این انتخاب می تواند شامل یک یا چند نفر باشد. البته باید فرد مورد انتخاب هم این برنامه را در گوشی ویندوزفونی اش داشته باشد. در غیر اینصورت می توانید با یک ایمیل او را به استفاده از این برنامه دعوت کنید.

بعد از افزودن فرد یا افرادی به اطاق چت جدید حالا می توانید اطلاعات خود را با آنها در میان بگذارید.

winphone-2

بعد از انتخاب عکس ، صدا یا ویدیوی موردنظر حالا می توانید برای آن محدودیت ایجاد کنید. محدودیت زمان یا محدودیت تعداد بازدید هر چه که باشد به حفظ اطلاعاتتان کمک زیادی خواهد کرد.

winphone-3

و البته حاصل کار چیزی شبیه این صفحه خواهد بود. مجموعه ای از عکس ها، صداها، ویدیو ها و نوشته ها.

winphone-4

توصیه می کنم شما هم از برنامه جدید ساخت مایکروسافت لذت ببرید. گفته می شود این برنامه تا حدودی جای خالی SnapChat را برای ویندوز فونی ها پر کرده است.

دانلود برنامه WindUp ساخته جدید مایکروسافت، امانتدار شما براي ويندوزفون

پیشنهاد سیاره پی دی اِی corner

5,001 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 5
Loading...

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه