Songza

 

هر حال و هوایی موسیقی مخصوص به خود را می طلبد. اگر ناراحت هستید، آهنگ های غمگین و احساسی با ریتم روحی شما سازگار می شوند و همدم لحظات تان. همینطور اگر مشغول ورزش باشید، ریتم های انرژی بخش همچون مشوقی خوب شما را به فعالیت بیشتر و رسیدن به اهداف تشویق می کنند.

دنیای موسیقی آنقدر پهناور است که انتخاب آهنگ های مناسب برای حال و هواهای متفاوت می تواند کاری بسیار زمان بر باشد. خوشبختانه برای چنین مشکلی اپلیکیشن Songza به میدان آمده. این برنامه بر اساس Mood های مختلف، چند کلکسیون آهنگ را به شما پیشنهاد می کند که شامل بهترین و جدید ترین ها هستند.

 

songza-app

در سانگزا می توانید آهنگ های مناسب برای «رانندگی، مهمانی، لحظات عاشقانه و …» را پیدا کنید. پس از انتخاب حال و هوای مورد نظر خود، در مرحله بعدی از شما خواسته می شود تا سبک آهنگ هایی که دوست دارید را نیز برگزینید. در این بخش می توانید از میان موسیقی های «پاپ، هیپ هاپ، جَز و …» موردی را که به آن علاقمند هستید، برگزینید. این اپلیکیشن علاوه بر تفکیک آهنگ ها بر اساس Mood، زمان را نیز مورد توجه قرار می دهد. برای مثال آهنگ هایی که در صبح پخش می شوند حال و هوایی متفاوت با آهنگ های آخر شب خواهند داشت.

سانگزا به شما این امکان را می دهد تا فهرستی از آهنگ های محبوب خود ایجاد کنید. برای این منظور کافی است هنگام گوش دادن به آهنگ های مختلف، آنها را ستاره دار کنید. این برنامه همچنین قابلیت Share را نیز در داخل خود گنجانده و به کاربران اجازه می دهد تا آهنگ های مورد علاقه شان را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

در پایان باید اشاره کنیم که سانگزا برای پخش آهنگ ها نیاز به دسترسی به اینترنت دارد و آنها را به صورت آفلاین پخش نخواهد کرد.

 

songza-app-1

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه