HERE Maps

 

این اپلیکیشن یکی از پرکاربردترین برنامه‌ های ویندوز فون است. اگر دائما در سفر هستید، معجزه می کند. در این اپ نقشه آفلاین بیش از ۱۳۵ کشور گنجانده شده که خوشبختانه ایران هم  جزو آنها است. بعد از نصب برنامه باید به سراغ دانلود نقشه کشور مد نظر خود بروید، اما با در نظر داشتن این نکته که جدیدا این برنامه برای دانلود با IP ایران مشکل دارد و حتما باید آی پی آدرس خود را عوض کنید.

از ویژگی‌ های این برنامه می توان به نمایش بهترین مسیر (از نقطه A به B) با وسیله نقلیه یا پای پیاده اشاره کرد. همچنین با فشردن انگشت روی صفحه، مراکز تجاری و یا خدماتی اطراف شما نمایش داده می شود. همچنین در ۴۵ کشور با کمک این نقشه می‌ توانید مراکز خرید و یا حمل و نقل عمومی را مشاهده کنید.

بزرگترین مزیت این اپلیکیشن، کارکردن آفلاین آن است. به طوری که اگر در سفر باشید و بخواهید دنبال مسیری بگردید، تمام کار با GPS انجام می شود و نیازی به اینترنت نیست. حجم فعلی برنامه ۱۰ مگابایت است که با دانلود نقشه ایران به ۶۰ مگابایت هم خواهد رسید.

دانلود برنامه HERE Maps برای ویندوزفون

پیشنهاد سیاره پی دی اِی corner

5,001 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 5
Loading...

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه