Brain Cube Reloaded

 

کتاب گینس می گوید : بالاترین رکورد مرتب کردن مکعب روبیک متعلق به رباتی به نام CubeStormer II می باشد که حدود ۵٫۵۳ ثانیه اینکار را انجام می دهد!

شعار سازندگان این بازی این است که حتی آن ربات ، به پای شما نخواهد رسید ! و تنها شمایید که می توانید … و “در این بازی ذهن شما مکعب خواهد شد”

طراحی این بازی به نوعی شبیه بازی معروف و پرطرفدار مکعب روبیک می باشد؛شخصیت اصلی بازی، یک مکعب مستطیل هوشمند با طول ۲ واحد است و باید با حرکاتی که برروی صفحه اصلی بازی انجام می دهید ،ان را از نقطه شروع بازی به نقطه مقصد برسانید و به مراحل بالاتر بروید! شما در این بازی با چالش های متفاوتی روبه رو خواهید شد ، زیرا ممکن است ابعاد خانه ها کوچکتر از ابعاد مکعب اصلی باشد و شما باید ذهنتان را فعال کنید و راه چاره بیندیشید!

اگر شما از ان دسته افرادی هستید که از به چالش کشیدن ذهنتان لذت می برید ، این بازی همان است که می خواهید! البته در بعضی مواقع لازم است زمان زیادی را صرف به پایان بردن ان کنید!

طراحی جذاب و حرفه ای این بازی ، علاوه بر رایگان بودن این نرم افزار، و همچنین مراحل مختلف آن، شما را به مبارزه با سازنده دعوت می کند!

مکعب ذهن، شاید به بهترین بازی ای تبدیل شود که شما انجام داده اید !

دانلود بازی Brain Cube Reloaded برای ویندوزفون

پیشنهاد سیاره پی دی اِی corner

5,001 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 5
Loading...

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه