آپدیت شده به نسخه ۱٫۳٫۰ :

  • اضافه شدن ۸ کاراکتر جدید
  • اضافه شدن کاراکترهای Carbonite Han Solo, Jabba the Hutt, Wicket the Ewok, Lando Bird, Royal Crimson Guard
  • اضافه شدن جایزه های روزانه

بله،درست متوجه شدید!بالاخره Rovio از بازی جدید خود از سری بازی های Angry Birds پرده برداری کرد.این نسخه در واقع ادامه‌ای بر Angry Birds Star Wars است که در نوامبر سال ۲۰۱۲ منتشر شده بود .نسخه‌ی دوم بازی فوق‌العاده‌ی پرندگان خشمگین: جنگ ستارگان یا همان Angry Birds Star Wars II تفاوت‌های عمده‌ای با نسخه‌ی اول داشته که از میان آن‌ها می‌توان به پرنده‌های جدید و بانمک،مراحل بسیار جذاب و متنوع،قدرتی‌های متعدد و جدید و… اشاره کرد.

و اما بزرگترین و شاید هیجان‌انگیزترین قابلیت اضافه شده به این نسخه،قابلیتی‌ست به نام Telepods  ! بوسیله‌ی این قابلیت جذاب شما می‌توانید پرنده‌ها و عروسک‌های به‌خصوصی را توسط دوربین جلوی آی‌دیوایس خود اسکن کرده و از آن‌ها در بازی استفاده کنید! و اما توضیحی بیشتر در رابطه با این سری از بازی‌ها : واقعا״ هیچ‌کس حتی فکرش را هم نمی‌کرد که بازی پرندگان خشمگین روزی بتواند به چنین موفقیت بزرگی در بین سیل عظیمی از بازی‌های iOS دست پیدا کند!اما از آن جا که امروزه می‌بینیم٬این بازی نه تنها یکی از پرمخاطب‌ترین بازی‌ها٬بلکه یکی از سرگرم‌کننده‌ترین و زیباترین بازی‌های منتشر شده برای سیستم‌عامل‌های مختلف و به خصوص iOS است.همان‌طور که می‌دانید اولین نسخه‌ی بازی Angry Birds و یا همان پرندگان خشمگین٬در سال ۲۰۰۹ توسط Rovio ساخته و بوسیله‌ی Chillingo منتشر شد که پس از استقبال فراوان از آن٬از سال ۲۰۱۰ بود که Rovio خود٬به ساخت و انتشار این بازی مشغول شد و تا به امروز نسخه‌های متعددی از آن‌ را هم عرضه کرده است.

برای آن‌هایی که برای اولین بار است که می‌خواهند پرندگان خشمگین را بازی کنند (!) باید بگویم که شما در نقش پرندگانی ظاهر می‌شوید که تخم‌‌مرغ‌‌هایشان توسط چند خوک خبیث دزدیده شده و در این‌جا باید با تمام قوا و نیرو‌های موجود (منظور پرندگانی مختلف با قابلیت‌های گوناگون است)٬برای پس‌گرفتن تخم‌مرغ‌‌های خود و از بین بردن این حیوانات بدجنس به آنها حمله ‌کنید.در بازی یک سری تخم‌مرغ طلایی هم مخفی شده است که با یافتن آن‌ها امتیاز بالاتر و اچیومنت‌های بیشتری را به دست خواهید آورد. در این بازی بی‌نظیر بیش از ۳۰ شخصیت قابل بازی وجود داشته و همچنین برای اولین‌بار در سری بازی‌های پرندگان خشمگین شما می‌توانید در نقش خوک‌ها قرار گرفته و پرندگان بیچاره را نابود کنید!

هک بازی

تغییرات پس از هک :

اضافه شدن  ۱۸ میلیون Credits

 

مراحل هک :

پس از نصب بازی ، بازی را اجرا کنید و از آن خارج شودید و آنرا از مولتی تسکینگ ببندید

فایل زیر را دانلود کنید و آنرا از حالت فشرده خارج کنید

سپس دو پوشه ی Documents و Library را در آدرس زیر بوسیله ی i fun box یا itools کپی کنید وجایگزین فایل های قبلی کنید

var/mobile/applications/AngryBirds

 

تمام !

 

بازی را اجرا کنید و لذت ببرید

 

تغییرات نسخه ی جدید

ویژگی های نسخه مود

دانلود بازی Angry Birds Star Wars II برای آیفون ، آیپاد تاچ و آیپد

پیشنهاد سیاره پی دی اِی corner

5,001 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 5
Loading...

    دیگر فایل های دانلود

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه