Instagram برنامه ای بسیار محبوب و قدرتمند که پس از انتشار آن محبوبیت خاصی در سرتاسر جهان پیدا کرده است . این نرم افزار برای انواع سیستم های موبایل منتشر شده است که ما برای کاربران در این پست نسخه iOS آن را آماده کرده ایم . نرم افزار Instagram یک شبکه اجتماعی است که کاربران آن می توانند آخرین تصاویر و ویدیوها را به اشتراک بگذارند . برنامه IOS این شبکه بین ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تا ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ بار نصب شده که نشان از محبوبیت بالای این شبکه و برنامه دارد . توسط نرم افزار Instagram می توانید عکسهای روزمره را با اعمال فیلترهای گوناگون به آثاری هنری تبدیل کرده و میان دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید . همچنین قادر خواهید بود عکسها و لحظاتی را که دوستان در این شبکه به اشتراک گذاشته اند را مشاهده نمایید .

نرم افزار اینستاگرام بیش از ۱۳۰ میلیون در جهان برای پلتفرم های مختلف دانلود شده است . کابران در این نرم افزار می توانند عکس های خود را در شبکه های اجتماعی دیگر مانند Twitter , Facebook , Flickr و Tumblr به اشتراک بگذارید ، از دیگر ویژگی های این نرم افزار روشن کردن Location برای قرار دادن عکس و فیلم است که نشان می دهد شما در چه موقعیت و مکانی عکس های خود را تهیه کرده اید . این برنامه از ۱۰ ابزار برای ویرایش عکس ها و فیلم های شما پشتیبانی می کند . نرم افزار Instagram از تمامی سیستم های آی او اس ۸.۰ به بالا پشتیبانی می کند . امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های این نرم افزار را در اختیارتان قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه همه شما کاربران قرار بگیرد .

 

مهم ترین ویژگی های  Instagram برای ایفون

– بزرگترین شبکه اجتماعی برای موبایل

– قابلیت اشتراک گذاری عکس و فیلم

– قابلیت ویرایش تصاویر و ویدیو ها

– قابلیت تغییر سایز و اندازه ویدیو ها

– قابلیت اتصال به شبکه های اجتماعی مختلف

مهم ترین تغییرات نسخه جدید اینستاگرام برای ایفون

– بهبود کلی نرم افزار

– رفع برخی از اشکالات نسخه قبلی نرم افزار

 

خلاصه ویژگی های اپلیکیشن اینستاگرام برای آیفون:

– کاملاً رایگان بودن نرم افزار

– فیلترهای متنوع و زیبا با نصب اینستاگرام برای ایفون

– سازگاری با تمامی گوشی های آیفون

– پشتیبانی از هر ۲ دوربین دستگاه

– پشتیبانی از ۲۴ زبان مختلف با دانلود اینستاگرام برای ایفون

– اشتراک گذاری عکس ها از داخل هر آلبوم

– ادغام با فیس بوک در iOS 6

– گرفتن عکس یا ویدیو در حالت Landscape

– به اشتراک گذاری فیلمهای Camera Roll

– نمایش خودکار تصاویر Instagram camera

دانلود اینستاگرام Instagram v56.0 برای آیفون، آیپد و آیپاد لمسی

پیشنهاد سیاره پی دی اِی corner

5,001 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 5
Loading...

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه